Україна: Показники експорту

З початку 2017/18 МР з України було експортовано 11 мільйонів тонн пшениці, що перевищує показник за такий же період минулого року на 130 тисяч тонн.

Такі дані надані прес-службою Мінагропроду.

З початку поточного маркетингового року було експортовано 3,77 мільйонів тонн ячменю, що на 474 тисяч тонн менше, ніж показник за аналогічний період минулого маркетингового року.

Також, було експортовано 4,69 мільйонів тонн кукурудзи, що на 1,29 мільйон тонн менше, ніж показник за аналогічний період 2016/17 маркетингового року. Показники експорту жита склали 10,5 тисяч тонн.

Також, протягом трьох місяців поточного МР показники експорту соєвого масла впали до 32,6 тисяч тонн, що практично на 25% менше, ніж показники минулого сезону. У 2016/17 маркетинговому році цей показник становив 42,9 тисячі тонн.

Такі дані надав «УкрАгроКонсалт».

За листопад 2017/18 маркетингового року вдалося експортувати 11,2 тисяч тонн, в той час як за жовтень на зовнішні ринки поставили 12,4 тисяч тонн. Однак, дані показники значно поступаються торішнім. За листопад 2016/17 МР вдалося експортувати 20,2 тисяч тонн.

На сьогоднішній день головними країнами-імпортерами є країни Європейського Союзу і Китай. Частка експорту в ці регіони становить 58% і 34% відповідно.

Слід також нагадати, що протягом двох перших місяців поточного маркетингового року було вироблено трохи більше 27 тисяч тонн соєвої олії, в той час як в попередньому сезоні було вироблено 19,8 тисяч тонн.

На сторінці наведено основні показники експорту сільськогосподарської продукції з України. Країна є одним з найбільших виробників та експортерів зерна, олії, м’яса, молока та інших продуктів сільського господарства у світі.

За даними Міністерства економічного розвитку та торгівлі України, обсяг експорту сільськогосподарської продукції за 2020 рік становив 22,6 мільярда доларів США. Головними країнами-партнерами експорту є Індія, Китай, Єгипет, Туреччина, Іспанія, Італія, Голландія та інші.

Тенденції експорту сільськогосподарської продукції з України характеризуються стійким зростанням. З 2016 року обсяг експорту збільшився на 44%, що свідчить про постійне збільшення попиту на українську продукцію.

Виробництво сільськогосподарської продукції України здійснюється як у великих комерційних фермах, і на дрібних сімейних господарствах. Більшість підприємств націлена на експорт, що говорить про високий рівень конкурентоспроможності українських товарів.